چگونه به فرزندان خود در مدرسه کمک کنیم؟ 5 راه کلیدی

معلمان، متخصصان آموزش و پرورش کساني هستند که بينش نسبتا زيادي در مورد کمک به بچه ها دارند و مسائل زيادي را در اين حيطه ياد مي گيرند، کمک به فرزندان در مدرسه باعث رشد آنها می شود و اعتماد به نفس در توانايي هاي خود و مسيرهاي آموزشي خود را دارند. اما خيلي زياد، اين کلمات به گوش شما مي افتد، زيرا پدر و مادرها بچه ها را به زحمت انداخته اند. يا اين کارشناسان آموزشي فقط فرصتي براي به اشتراک گذاشتن بينش خود را با هر کسي که با آنها روبرو مي شوند، به دست نمي آورند. همين قضيه باعث ميشود والدين از مشاوره افراد متخصص بي بهره بماند و تنها با يکسري از مشاوران حاضر در آموزشگاه ها که اغلب اوقات متخصص هم نيستند مشورت مي کند. پس بهتر است حتما به یک مشاوره تحصیلی متخصص رجوع کنید.

5 راه کلیدی کمک به فرزندانتان در مدرسه

1. ملاقات با معلم فرزندتان

به محض شروع سال تحصيلي، سعي کنيد راهي براي ديدار با معلم فرزندتان پيدا کنيد. معلم مي داند که شما مي خواهيد فرزندانتان از بهترين آموزش ها در مدرسه برخوردار باشند.شمااگر با فرزندان خود مشکلي داريد بايد با معلم فرزند خود در ميان بگذاريد ، معلم مي خواهد با شما تماس بگيرد. با معلم فرزندتان صحبت کنيد، راهنمايي هاي خوبي براي ايجاد همکاري با معلم فرزند شما ارائه مي دهد.

2. نحوه عملکرد فرزندتان را بيابيد

از معلم بخواهيد که نظر خودش در مورد فرزند شما در مقايسه با ديگر بچه ها در مدرسه اعلام کند. اگر فرزند شما در حال پيگيري نيست، به خصوص وقتي که به سمت درس خواندن مي رود، از کاري که شما مي توانيد در اين شرايط براي فرزنداتان انجام دهيد از معلم پرس و جو کنيد. مهم است که قبل از اينکه فرزند شما خيلي عقب بماند، زودتر اقدامات لازم راانجام بدهيد.

3. اطمينان حاصل کنيد که فرزند شما تکاليفش را انجام مي دهد

اجازه دهيد فرزند شما بداند که شما فکر مي کنيد آموزش مهم است و هر روز بايد انجام تکاليف انجام شود. شما مي توانيد فرزند خود را با تکاليف خود تنها بگذاريد و جايگاه ويژه اي براي تحصيل، ايجاد يک زمان معمول براي انجام تکاليف و از بين بردن حواس پرتي از جمله تماس هاي تلفني و تلويزيوني در طول زمان مشق شبانه بگيريد. کمک به کودک شما با خانه تکاني، ايده هايي عالي براي اطمينان از اينکه کودک شما انجام تکاليف را انجام مي دهد، ارائه مي دهد. مي توانيد با نشان دادن اينکه شما علاقه مند هستيد مواردي را در اختيار فرزندانتان بگذاريداز جمله: ارائه مواد لازم، درخواست فرزندتان درباره تکاليف روزانه، نظارت بر کار براي اطمينان از اينکه آن را تکميل شده است، و ستايش تمام تلاش هاي فرزند شما. به ياد داشته باشيد که انجام تکاليف کودک براي او در بلند مدت به او کمک نخواهد کرد.

کمک به فرزندان محصل
کمک به فرزندان محصل

4. آماده سازي فرزندانتان براي تست و کمک به آنها

تست ها در تعيين درجه دانش آموزان نقش مهمي دارند. کودک شما همچنين مي تواند يک يا چند آزمون استاندارد را در طول سال تحصيلي انجام دهد، و معلم فرزند شما مي تواند زمان کلاس را براي آماده سازي آزمون در طول سال صرف کند. به عنوان يک والد، تعدادي از راه هايي وجود دارد که مي توانيد قبل و بعد از انجام آزمون استاندارد، فرزندتان را حمايت کنيد و همچنين تعدادي از روش هاي که مي توانيد روزانه به عادات يادگيري کودک خود بپردازيد، کمک خواهد کرد که او بيشتر آماده شود وقت آن است که آزمايش شود آزمون هاي استاندارد شده و آزمون هاي عمومي در مورد نحوه کمک به کودک براي تست استاندارد، بيشتر بدانيد.

5. اجازه دهيد مدرسه نگراني هاي شما را بشناسد

آيا فرزند شما در مدرسه خوب عمل مي کند؟ آيا او مشکل يادگيري، رفتار يا مطالعه دارد؟ مشکلي با دانش آموز، معلم يا مدير ديگري وجود دارد؟ اگر نگراني داريد، اين مشکلات و نگراني ها را با مسئولين مدرسه در ميان گذاشته. و با ابراز نگراني هايتان مسئولين مدرسه مسائل را براي شما روشن کرده و شما را از نگراني در مياورند.

وبسایت https://shayegan.net/
نوشته ایجاد شد 36

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا