مشاوره برگزاری سمینار، کارگاه و دوره

برگزاری همایش های تخصصی یا بازاریابی رویدادی (Event Marketing) از شاخه های پربازخورد و پر استفاده در برنامه های بازاریابی و فروش بسیاری از سازمانهای امروز است که شامل برگزاری رویدادهایی همچون : همایشها ، سمینارها ، کنفرانس ها ، جشنواره های تخصصی و فرهنگی ، نمایشگاههای تخصص و نشست های خبری است.

موسسه راه نو، با بکارگیری متخصصین و کارشناسان توانمند در حوزه های روانشناسی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات و … , در چارچوب اهداف تعیین شده در مسیرهای شغلی نسبت به برگزاری دوره های مورد نیاز شرکت های سازمانی و ارگان های مختلف اقدام می نماید.

موسسه با عنایت به رسالت خود که همانا توانمندسازی جامعه از جهت حفظ سلامت و شادابی می باشد، کارگاه های تخصصی لازم را تعریف می نماید. استفاده از کارگاه های مذکور مستلزم شناخت کافی از وضعیت حاضر می باشد که با اجرای بسته های ارائه شده توسط موسسه راه نو، میسر می باشد. هدف از ارائه سمینارهای مختلف طراحی شده , ایجاد فضای تفکر و نگرش درون افراد می باشد. با برگزاری سمینارها افراد زیادی در ی جلسه سمینار با مسائل کلی از موضوعات مورد نظر اشنا و جرقه های تغییر در انها ایجاد خواهد گردید. در ادامه با برگزاری کارگاه های تخصصی با تمرکز بر افراد در غالب گروه های محدودتر عملیات رفع موارد شناسایی شده با استفاده از متد های مختلف درمانی بصورت کارگاهی اجرا خواهند گردید.

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا